Nincs termék
Az árak az Áfát tartalmazzák
Megtekintett termékek
AL PRIORITY többfunkciós eszköz....
Új
A lézerblokkolók a lézeres elvű sebességmérési módok eredményességét gátolják meg időlegesen, de nem képesek előrejelezni, vagy megakadályozni a radaros és egyéb mérési módokat. Lézeres elvű sebességmérések előfordulhatnak rendőrségi és civil autókban a vezető ülés melletti ülésre, háromlábú állványra, vagy kézben rögzített mérőeszközből, akár manuálisan, akár teljesen magára hagyva a készüléket automatikus módon, akár mozgó, akár álló autóból is.
Az új mérőeszköz rajzával és “READY” feliratú plecsnivel ellátott készülékeink már képesek érzékelni a legújabb magyar mérőeszközt, amelyet KKEP – Komplex Közlekedési Ellenőrzési Pont, vagy ARH CAM-S1 néven ismerhetünk.
A KKEP része a VÉDA Közúti Intelligens Kamerahálózatnak, amelyről bővebben az alábbi linken olvashat:
VÉDA – Közúti Intelligens Kamerahálózat
A VÉDA rendszer fixen telepített radaros sebességmérőit a lézerblokkolók sem jelezni, sem blokkolni NEM képesek. Az ilyen jellegű traffipaxokat GPS detektorral vagy hagyományos radardetektorral tudjuk hatékonyan előre jelezni, de ezek használata mellett is le kell lassítani a megengedett sebességre, mivel ezek csak jelzik a mérést!
A lézeres mérések ellen a legbiztosabb védelmet a lézerblokkolók nyújtják, amelyek a rendőrségi mérést érzékelve jeleznek, és pár másodpercig visszatartják a sebességjelet (a rendőr nem látja a sebességünket), így biztonságosan korrigálhatjuk a sebességünket.
A készülék üzembe helyezése:
A készülék minden esetben beszerelést igényel. A szenzorok, csak megfelelő elhelyezés esetén képesek ellátni feladatukat, továbbá az eszközt az autó elektromos rendszerére rá kell kötni. Kérje szakember segítségét, aki szakszerűen el tudja végezni a beszerelést. 0620 9 327 326
A készülék teljesen beépíthető, nem látható – a vezetőt a LED jelzés tájékoztatja, valamint hangjelzést ad, igény szerint az autórádiót is némíthatja.
AL PRIORITY specifikációi:
Adóvevő egység:
Belső egység (központi egység):
Az AL szenzorában 1 darab kicsi, de óriási vevőteljesítményű dióda dolgozik. Dupla érzékelő, dupla teljesítmény, ami különösen a közeli, nagyobb szögből történő érzékeléskor (pl. felüljárós vagy közeli mérések) számít, nagyon sokat. A készülékben nem csak vízszintes és vertikális érzékelés valósul meg (2db vevő dióda), hiszen van két plusz dióda is, ami az átlósan érkező jelek érzékelésére szolgál.
A kiemelkedő lézerérzékelési teljesítménynek, az eredeti OSRAM adó diódának, valamint a dupla processzornak köszönhetően a gyártó szerint az ALP nagyon jól teljesít mérés esetén, így kevesebb szenzor is elég lehet az optimális teljesítményhez.
Az AL Priority olyan készülék, amely USB pendrive használatával frissíthető, illetve kalibrálható.
A számítógépen rátöltjük a szabadon kiválasztott beállításainkat (www.alpupdate.com – magyar nyelven is hamarosan!) a számítógépbe dugott bármilyen USB pendrive-ra, amit aztán az járműbe installált központi egységbe dugva s a készüléket bekapcsolva a személyes beállításaink feltöltődnek a készülékre. A készülék frissítése is hasonlóan történik.
Egy megfelelően felszerelt védelmi rendszer 99%-os védelmet nyújt, viszont mindigmarad 1% esély arra, hogy a rendőrségi mérőeszköz bemérje a jármű sebességét (erős napsütés, piszkos érzékelő, egyéb fizikai akadály, stb.). Ha a mérés érzékelését jelző hang megszólal és a LED fénye jelez, lassítson le az adott útszakaszra meghatározott legnagyobb megengedett sebességre, majd kapcsolja ki a védelmi rendszert, hogy ne zavarjuk vele a rendőrt a munkája elvégzésében.
A VÉDA rendszer fixen telepített radaros sebességmérőit a lézerblokkolók sem jelezni, sem blokkolni nem képesek. Az ilyen jellegű traffipaxokat GPS detektorral vagy hagyományos radardetektorral tudjuk hatékonyan előre jelezni, de ezek használata mellett is le kell lassítani, mivel ezek csak jelzik a mérést!
Mivel a készülék zavarhatja a szintén 904 Nm-en működő rendőrségi lézeres sebességmérő berendezéseket, ezért a gyártó és a forgalmazó felhívja a vásárló figyelmét, hogy a készüléket kizárólag olyan országokban használja, ahol egy ilyen eszköz használata jogszabályba nem ütközik. A gyártó és a forgalmazó semmilyen felelősséget nem vállal a készülék használatából, illetve a szakszerűtlen beszerelésből adódó bármilyen jellegű büntetésért, kárért vagy bármely egyéb hátrányért, illetve az olyan balesetekért, amely a vezető gondatlanságából ered.